lørdag 14. november 2009

Gressenke, sykt barn og lite med sy-tid:-(

Da har sambo dratt på sjøen igjen, og blir borte i 4 uker, det er leeeenge det.. Snuppa mi har vært så uheldig å fått urinveisinfekson, og har hatt høy feber og vært litt pjusk. Fikk pencillin etter en tur på legevakta, men den hadde ingen effekt, så fikk vi ny type hos fastlegen, den virket raskt, men etter ett par dager ble det mye bivirkninger og vi måtte avslutte kuren 4 dager før den var ferdig. Håper hun er kvitt uvi`n. Lell om jeg er sykepleier så kjenner jeg at jeg blir litt på tuppa når mitt eget barn er sykt:-)Man glemmer liksom alt man har lært:-)

2 kommentarer:

  1. Huff da, hørtes ikke kjekt ut. Det er alltid trasig når egne unger er sjuke, og jeg tror nesten det er verre å være helsepersonell selv i den sammenhengen. Man blir kanskje litt mer verstefallstenker enn folk flest. Desuten må det være veldig slitsomt særlig når det er noe ekstra at mannen er borte så lenge.. God bedring til lillemor i allefall - så blir det vel mer sytid etterhvert!

    SvarSlett
  2. Off da, stakkars lille Thea. Håper hun blir frisk snart! Ikke noe gøy det nei, og når man skal være alene blir det jo ekstra ille! Men det dår nok veldig bra, god bedring til Thea!

    SvarSlett